M-PÄIVÄN ILMOITTAUTUMINEN ON ALKANUT!

Tämän vuoden M-päivän aihe, asiakas ja palvelukokemus, on jokaiselle yritykselle elintärkeä teema.  Miten sinä voisit luoda lisäarvoa asiakkaallesi?  Tule kuulemaan huipputason asiantuntijoiden vinkit ja hyödynnä case-puheenvuorojen opit! Lämpimästi tervetuloa oppimaan, inspiroitumaan ja verkostoitumaan Sibeliustalolle 7.11.2019.

ILMOITTAUDU

LAHTI 7.11.

PASI KALLIO & JARI PELTONEN

Stalassa muotoilu, toimivuus ja laatu ovat olleet tärkeitä kulmakiviä jo vuodesta 1972. Stalan asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS-luku on huikeat 75. Mitä he ovat tehneet oikein, jotta tämä luku on saaavutettu? Siitä M-päivään tulevat kertomaan Stalan myynti- ja markkinointijohtaja Pasi Kallio ja mallistopäällikkö Jari Peltonen.

Lahti 7.11.

JARI VILJEMAA

Sosiaalisen median suurkuluttaja, someduunari ja LähiTapiola-ryhmän sosiaalisen median päällikkö Jari Viljemaa kertoo puheenvuorossaan LähiTapiolan elämänturvalähettiläistä eli työntekijöistä somessa. Kuulemme myös sosiaalisesta myynnistä: Miten LähiTapiolassa hyödynnetään somea myyntityössä?

LAHTI 7.11.

KARI KORKIAKOSKI

Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Korkiakoski hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. M-päivässä hän kertoo ylivoimaisesta asiakaskokemuksesta.

Järjestäjät

Kumppanit