M-PÄIVÄN ILMOITTAUTUMINEN ON ALKANUT!

Tämän vuoden M-päivän aihe, asiakas ja palvelukokemus, on jokaiselle yritykselle elintärkeä teema.  Miten sinä voisit luoda lisäarvoa asiakkaallesi?  Tule kuulemaan huipputason asiantuntijoiden vinkit ja hyödynnä case-puheenvuorojen opit! Lämpimästi tervetuloa oppimaan, inspiroitumaan ja verkostoitumaan Sibeliustalolle 7.11.2019.

ILMOITTAUDU

Lahti 7.11

Reetta Noukka

Suomalainen verkkokauppa Finnish Design Shop on onnistunut valloittamaan maailmaa: jo yli puolet myynnistä ja asiakkaista tulee Suomen ulkopuolelta. Operatiivinen johtaja Reetta Noukka kertoo miten Finnish Design Shop rakentaa asiakaskokemusta verkossa ja miten huippumuotoilua myydään maailmalle miljoonilla.

Lahti 7.11

Anu Kokko

Head of Fazer Experience Visitor Centre Fazer  

Lahti 7.11

Elina Hankkio

Puolitoista vuotta remontissa ollut legendaarinen hotelli Marski avautui kesäkuussa täysin uudistettuna ja samalla Scandic Suomen ensimmäisenä Signature-hotellina. Kun kilpailu alalla on erityisen kovaa, korostuu asiakaspalvelun ja -kokemuksen merkitys, näin uskotaan myös Marskissa.

LAHTI 7.11

Paavo Beckman

Paavo Beckman on perustanut kuusi yritystä ja johtanut tiimejään niin San Franciscossa, New Yorkissa, Lontoossa kuin Suomessakin.

Lahti 7.11.

ANNA TUOMI

Finavian suurimmalla lentoasemalla, Helsinki-Vantaalla, asiakaslupaus ”for smooth travelling” lunastetaan vuosittain yli 20 miljoonalle matkustajalle.

LAHTI 7.11.

PASI KALLIO & JARI PELTONEN

Stalassa muotoilu, toimivuus ja laatu ovat olleet tärkeitä kulmakiviä jo vuodesta 1972. Stalan asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS-luku on huikeat 75. Mitä he ovat tehneet oikein, jotta tämä luku on saaavutettu? Siitä M-päivään tulevat kertomaan Stalan myynti- ja markkinointijohtaja Pasi Kallio ja mallistopäällikkö Jari Peltonen.

Lahti 7.11.

JARI VILJEMAA

Sosiaalisen median suurkuluttaja, someduunari ja LähiTapiola-ryhmän sosiaalisen median päällikkö Jari Viljemaa kertoo puheenvuorossaan LähiTapiolan elämänturvalähettiläistä eli työntekijöistä somessa. Kuulemme myös sosiaalisesta myynnistä: Miten LähiTapiolassa hyödynnetään somea myyntityössä?

LAHTI 7.11.

KARI KORKIAKOSKI

Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Korkiakoski hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. M-päivässä hän kertoo ylivoimaisesta asiakaskokemuksesta.

Järjestäjät