TEKNOLOGIAA JA TARINOITA

Vuoden 2018 Lahden seminaaripäivänä kuultiin mielenkiintoisia puheenvuoroja ja konkreettisia case-tarinoita markkinoinnin ajankohtaisista ilmiöistä. Teemana oli teknologian ja tarinankerronnan hyödyntäminen markkinoinnissa.

Aiheesta olivat puhumassa Mikael Jungner (KREAB), Kati Tammisto (Sympa Oy), Joona Leppänen (ENCE eSports Oy), Antti Merilehto (Finch Finland) sekä Tuukka Temonen (Optipari). Caseina kuultiin seuraavat puhujat ja menestystarinat: Totti Nyberg (Makia), Risto Kasurinen (Gymstick International) ja Miika Lipiäinen (Kyrö Distillery).

Lataa kooste puheenvuoroista

INSPIROIVIA KOHTAAMISIA

Lähes 15-vuotisen historiansa aikana M-päivä on kerännyt vieraakseen runsaan joukon markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia. Vuonna 2018 Lahden Sibeliustaloon kokoontui huikeat 800 seminaarivierasta, joten M-päivä on myös erinomainen tilaisuus verkostoitua kollegoiden kanssa!

Alla kuvakooste tapahtumasta, kenties bongaat itsesi kuvista?
Klikkaamalla kuvaa pääset selaamaan kuvia isompana.

Valokuvat:
Hanna PusaMainostoimisto Ilme 
Jarkko JärveläinenNäkemystehdas MBE