M-päivä 2018 – kooste

M-päivä 2018

Vuoden 2018 seminaaripäivän aikana kuultiin mielenkiintoisia puheenvuoroja ja konkreettisia case-tarinoita markkinoinnin ajankohtaisista ilmiöistä. Teemana oli teknologian ja tarinankerronnan hyödyntäminen markkinoinnissa. Aiheesta olivat puhumassa Mikael Jungner (KREAB), Kati Tammisto (Sympa Oy), Joona Leppänen (ENCE eSports Oy), Antti Merilehto (Finch Finland) sekä Tuukka Temonen (Optipari). Caseina kuultiin seuraavat puhujat ja menestystarinat: Totti Nyberg (Makia), Risto Kasurinen (Gymstick International) ja Miika Lipiäinen (Kyrö Distillery).

Yli 10-vuotisen historiansa aikana M-päivä on kerännyt vieraakseen runsaan joukon markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia. Vuonna 2018 Lahden Sibeliustaloon kokoontui huikeat 900 seminaarivierasta, joten M-päivä on myös erinomainen tilaisuus verkostoitua kollegoiden kanssa!

Täältä pääset lataamaan tiivistelmän kaikista puheenvuoroista.

Videon kuvaaja Aki Loponen Pictuner Oy

Alla kuvakooste tapahtumasta, kenties bongaat itsesi kuvista?
Klikkaamalla kuvaa pääset selaamaan kuvia isompana.

Valokuvat:
Hanna Pusa / Mainostoimisto Ilme 
Jarkko Järveläinen / Näkemystehdas MBE

Tiivistelmä:
Aino Pokela / Näkemystehdas MBE